Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vučić i Vlada Srbije dali odobrenje za polaganje zakletve srpskih sudija i tužilaca za stupanje u pravosudni sistem “Kosova”

Komentari (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 19 oktobar 2017 16:13
Vučić i Vlada Srbije?
možda grešim ali, Vučić i Vlada Srbije nemaju mandat za to.

Ustavni sud šta kaže!
Preporuke:
193
8
2 četvrtak, 19 oktobar 2017 16:18
ničim izazvana sramota
Ostaće zapamćen.

Bitno da sledi instrukcije i interese onih koji nam ga postaviše.
A Srbi,prevede vas žedne preko vode.
Uz lažni miris patriotizma i parade kiča.
hejter
Preporuke:
169
8
3 četvrtak, 19 oktobar 2017 16:20
Miki
Ma Vučiću daj odmah pokloni i Bujanovac,Preševo, Medveđu, Sandžak i Vojvodinu i tako da dobiješ Nobelovu nagradu za mir.
Konuzin : " Ima li ovde Srba ". Gospodine Konuzin u Srbiji nema Srba posle 5 oktobra.
Preporuke:
178
9
4 četvrtak, 19 oktobar 2017 16:24
Miroslav
Vučić šest godina primenjuje istu taktiku, prvo ko fol odbije, a onda prihvati. Bljak!!!
Preporuke:
158
8
5 četvrtak, 19 oktobar 2017 17:16
Sima
Ima li odvratnije osobe od Vučića?

Pa da je Turcima pevao na turskom, bilo bi manje gadljivo.
Preporuke:
125
4
6 četvrtak, 19 oktobar 2017 17:32
Jadna Srbijo
Doneo nam zapad jednog dana
Demokratiju sa TV ekrana
Da nam život bude ko i njima
Da se lakše manipuliše sa svima
Sve je teže,sve više problema
Love malo ili je ni nema
Mi smo kao pokusni kunići
U Evropu nikad nećeš stići
Odavno nas prave idiotima
Igraju se sa našim životima
Nameću nam sada svoju volju
U budućnost odlazimo bolju
Demokratija ne postoji
Još jedna obmana se ne broji
Demokratija koje nema
Laž i prevara,zlo ne drema
Mi smo ljudi slomljenog morala
Ubijeni u pojam do daske
Ne može ovako ovo večno
Znamo šta se krije iza maske
Odavno nas prave idiotima
Igraju se sa našim životima
Nameću nam sada svoju volju
U budućnost odlazimo bolju
Demokratija ne postoji
Još jedna obmana se ne broji
Demokratija koje nema
Laž i prevara,zlo ne drema.
Preporuke:
58
3
7 četvrtak, 19 oktobar 2017 17:32
komentar
Srbi NE mogu biti integrisani u nekakav sudski sistem Kosova. To je kvazi institucija. Mozes misliti on je predsednik i on je nekom dao odobrenje ..samo ne znam kome. Cista kretenizacija drustva sa naprednjacima.
Ne sme se pristati !!!
Preporuke:
117
4
8 četvrtak, 19 oktobar 2017 17:46
Komunista Uvek
G Vucic, niko nema mandat niti ustavno pravo, pa ni Vi niti vlada da rusi ustavno-pravni poredak drzave Srbije! Vi to konstantno cinite dok drzavne institucije vojske i policije ne obavljaju svoju ustavnu duznost i ne postupaju po ustavnim ovlascenjima da sprece to sto im je duznost i obaveza a i pravo istovremeno. A i narod cuti sto je cudo jedno, osim nekih pojedinaca.
Preporuke:
100
3
9 četvrtak, 19 oktobar 2017 17:48
Dragan P
A šta kaže Ustav na kojim se zakleo ovaj veleizdajnik?
Preporuke:
122
3
10 četvrtak, 19 oktobar 2017 17:50
ocajan
Vučić je rekao "u pravu su, mi smo cela dva dana zakasnili, a danas je 1.643. dan kako oni nisu primenili prvi bazični Briselski sporazum"I sta si ti uradio povodom njihovog kasnjenja od 1643 dana....znamo da si njima na vreme predao kosovo, ukinuo sudstvo, zakon i drzavu i 15% teritorije predao teroristima koja je po ustavu srbija...ti nemas pravo da je sakatis ....i jos se sa time hvalis, sram te bilo!!! Ali sta je ustav za jednog aleksandra vucica, polupismenog i razularenog radikala...i da, sto ne kazes ko su to "ONI" koji kasne ako si tako hrabar jeftina lazovcino....fuj!
Preporuke:
94
3
11 četvrtak, 19 oktobar 2017 17:56
oki
da budem iskren,za ovakav razvoj dogadjaja (biranje ovog protestantskog zivota) znao sam pre 10-tak godina (ne i personalno resenje); dogovor iznad jeizgleda vec tada pao, i ko to ne shvata, slabo sta shvata; mozda iznudjen, mozda privremen, ovakav ili onakav, ali-dogovor; ispostavilo se sada da on mnogo boli i da ta rana moze biti smrtna;

i tada (u razgovoru) i sada rekao sam da, ako bas mora, neophodno je osigurati rezervni polozaj; odmah da kazem: ja ga ne vidim;

pored toga da se sve to moze da se svede na od strane spoljneg faktora unistenje bica naroda, cini se da postoje i elementi izdaje sustine;

s druge strane, postoje tvrdokorni, uglavnom vrlo casni pokusaji da se ovaj proces zaustavi;

i tu je, pitanje svih pitanja: sta dalje ?
Preporuke:
23
25
12 četvrtak, 19 oktobar 2017 18:08
Zemljo, otvori se!
Progutaj me da ne vidim delo ovoga zlotvora
Preporuke:
77
2
13 četvrtak, 19 oktobar 2017 18:10
48 sati patriotizma
malo li je?!
Preporuke:
71
2
14 četvrtak, 19 oktobar 2017 18:20
Crna Mamba
Ne mogu ni Vlada ni Vučić dati odobrenje da se prekrši Ustav Republike Srbije kao što ne mogu demokratski doneti odluku da opljačkaju banku. Odluka se može smatrati demokratskom samo ako se kreće u okviru zakona a Ustav kaže da je sudska vlast jedinstvena na teritoriji Republike Srbije. Da je skupština zaista narodna pokrenula bi postupak smene Vlade i Predsednika zbog kršenja Ustava.
Preporuke:
69
2
15 četvrtak, 19 oktobar 2017 18:22
pravo i ustav
Ni po Zakonu o predsedniku Republike, ni po Ustavu nemaš ovlaćenje ni pravo na to što si uradio. Samo Narodna skupština ima to pravo i to na sledeći način:

"Ustav Republike Srbije, nadležnost Narodne skupštine u okviru izbornih prava, član 99, stav 3, bira predsednika Vrhovnog kasacionog suda, predsednike sudova, Republičkog javnog tužioca, javne tužioce, sudije i zamenike javnih tužilaca, u skladu sa Ustavom".

Uzgred,
Zakon o predsedniku Republike, nespojivost funkcija i sukob interesa, član 9, stav 1, Predsednik Republike ne može vršiti drugu javnu funkciju ili profesionalnu delatnost; stav 2,Predsednik Republike dužan je da se u svemu povinuje propisima kojima se uređuje sukob interesa pri vršenju javnih funkcija.

Aleksandre Vučiću, srušio si Ustavni poredak Republike Srbije. Ustavni sud i tužilaštvo mora da reaguju, Narodna skupština da pokrene postupak za opoziv predsednika Republike. Srbija je potonula u pravni haos i diktaturu.
Preporuke:
68
2
16 četvrtak, 19 oktobar 2017 18:33
Beograđanin
Pa bre ni Milan Nedić nije dao sever Kosova Šiptarima.

Ti si najveći izdajnik u savremenoj istoriji Srbije. Sram da te bude.
Preporuke:
82
11
17 četvrtak, 19 oktobar 2017 18:38
Lozime,palime ja sam kaljeva pec
Ako se vec zali na "Pristinu"(Brisel,Vasington...)
sto ne prekine pregovore dok i oni nesto ne urade? Ne,nego je vesto ostavio zadrsku od dva dana da se patri(j)otski obrati narodu.Koga vise folira kad je odavno procitan?
Preporuke:
50
2
18 četvrtak, 19 oktobar 2017 18:46
Mirjana Niš
Vučjak, umesto Kosovskog zaveta, ispunjava i ispuni zavete Adolfa Hitlera i Ante Pavelića. Srbima nema mesta ni u Srbiji. Povlačimo se sa Kosova i Metohije, bežimo iz "Preševske doliner", Sandžaka. Stante turci stante Vuci, ne dirajte sokolića, evo ruse glave moje - reče srbin Janko Gagić.A ovaj briselski NATO Vučjak izdade sve, narod, zemlju, državu.Mogao bi da objasni kome - KOME je dao odobrenje da se ugasi srpsko sudstvo na KiM, zašto je tu sramnu odluku donela Vlada. Zašto? Pa to nije vlada, to je briselska ispostava, prinudna Uprava, koja finansira svakog ministra pojedinačno. I Andreja koji je probijao policijski kordon mojih Nišlija, pa se sada sudi mojim komšijama u Nišu.
Preporuke:
60
2
19 četvrtak, 19 oktobar 2017 18:58
Fahri Musliu
Svaka čast majstore. Ni je ne bih mogao bolje!
Preporuke:
57
2
20 četvrtak, 19 oktobar 2017 19:04
jeli ovo za Ripleya?
predsednik drzave koji radi protiv drzave, ustava? Ja to jos nigde nisam video
Preporuke:
79
2
21 četvrtak, 19 oktobar 2017 19:08
ovaj covek je neverovatan
sram bilo svakog ko je ikada dao diplomu ovom coveku i uopste da je ikada skolu zavrsio ...

znate sta on govori da nebo nije plavo i da trava ne raste na gore ili stvari koje u ludnici vi mozete da cujete od ludaka ...

samo lud covek prica da je normalno postati albanac a biti srbin ????

samo lud covek prica sta ovaj prica ???
potpuno lud i sve te teorije su za duboko istrazivanje stepena ludila ili shizopherine ko je ovaj ludak ???
potpuno lud covek ????
Preporuke:
61
2
22 četvrtak, 19 oktobar 2017 19:08
miso
Vec se ponavlja sa istim foliranjem/Bruka
Preporuke:
46
2
23 četvrtak, 19 oktobar 2017 19:45
ddt
"Što se mene tiče, dao sam odobrenje kao predsednik...
Što se mene tiče, ja sam Gospod Bog lično.
Preporuke:
35
1
24 četvrtak, 19 oktobar 2017 19:48
Rajko
@ Mirjano iz Niš
„...Andreja koji je probijao policijski kordon mojih Nišlija, pa se sada sudi mojim komšijama u Nišu.“

Malo skretanje sa ove teme ali je bitno i treba o tome pisati: žandari ne smeju biti osuđeni jer su dobili i izvršili naređenje „niko ne sme da prođe“. Po PS-u moraju da se brane i primene silu ako budu napadnuti ili im je izvršenje zadatka onemogućeno. Ako nije tako, kakvog smisla ima funkcija bezbednosnih snaga uopšte? Da li je veći problem par bubotaka (koje je neko dobio zbog bahatosti) ili urušavanje institucije?
Preporuke:
37
2
25 četvrtak, 19 oktobar 2017 19:48
Bojan, Priština
Neka si dao šiptarski sine !

Sad te bar konačno znamo ko si, a znamo ko smo i mi kao narod ćutimo na ovo tvoje zabadanje noža u živu ranu kosovsku.
Preporuke:
61
2
26 četvrtak, 19 oktobar 2017 20:32
Nista ne razumem
Od njega su samo gori clanovi njegove sekte. Da li je njegovo priznanje krivicnog dela olaksavajuca okolnostu u procesu u nekoj novoj Srbiji?
Preporuke:
31
1
27 četvrtak, 19 oktobar 2017 20:49
Maki
Da li je odobrenje dato pismeno i ako jeste šta piše na njemu?
Preporuke:
29
1
28 četvrtak, 19 oktobar 2017 20:58
ja
Naslovan strana NSPM je super.....iznad je nas predsednik koji razbija svoju drzavu a ispod njega spanski koji svoju drzavu cuva....naravno kad cuva svoju drzavu ima podrsku drzava....nas predsednik ima podrsku andreja, sinise malog, vulina, nebojse sline, risticevica i nase maje radikalke....drzavnici se malo razlikuju od ove nase protuve i lazovcine!
Preporuke:
36
1
29 četvrtak, 19 oktobar 2017 21:33
...
Miki Konuzin : " Ima li ovde Srba ". Gospodine Konuzin u Srbiji nema Srba posle 5 oktobra.Dobro je što najzad priznaješ da vi komunistička titoistička, miloševićko šešeljevska, vučićevsko dačićevska gomila antihrista, ne samo da niste Srbi, nego nikad niste ni bili Srbi jer ko je glasao za miloševića i šešelja glasao je i za vučića i dačića...Čim Vučić baci par koski pred izbore odmah prvosrbijanska bedna izdajnička psete ima da prestanu da zavijaju i da glasaju za Vučića i Dačića.Nego zašto dadosmo 180 milijardi evra za 6 MIG29 sa otpada, kad imamo još 6 "orlova" (avion napravljen sa rumunima, za koji su ukrali planove u SAD rumunski špijuni izvor Ion Pacepa šef obaveštajaca Čaušeskua u knjizi Red Horizons ) koji lete
Preporuke:
6
31
30 četvrtak, 19 oktobar 2017 21:37
Slavomir Srpski
Vučić i Vlada Srbije dali odobrenje za polaganje zakletve srpskih sudija i tužilaca za stupanje u pravosudni sistem “Kosova”.

Posto pravosudni sitem "Kosova" ne postoji u nasem Ustavu, ne moze predsednik drzave da daje odobrenje (nije njegov posao) niti vlada koja je IZVRSNI organ drzave, to jeste moze da deluje samo u okviru postojecih zakona.

Posto u Skupstini, koja je jedina merodavna za donosenje ili promenu zakona/Ustava, nisu promenjeni sadasnji zakoni niti unesen u njeha "pravosudni sistem Kosova", niti Predsednik niti vlada mogu da krse zakone.

Posto je na Kosovu sada protektorat OUN, ni Predsednik ni vlada Srbije ne mogu da teraju bilo koga tamo da krze sopstveni Ustav. Dakle odgovornost sada dele i srpske sudije na Kosovu ukoliko sami prekrse Ustav (a poznaju ga) i izdaju drzavu.
Preporuke:
31
1
31 četvrtak, 19 oktobar 2017 21:46
Slavomir Srpski (2)
Da li ce sada srpske sudije na KIM da prekrse Ustav, kome su se zakleli kada su postali sudije, i odreci se Ustava sopstvene drzave da bi je izdali i svoju vernost dali bilo kojoj drugoj instituciji, oni koji bolje od svih nas POZNAJU zakone u Ustav, bice najodgovorniji za takvu veleizdaju.

Nece imati bilo kakvo opravdanje, jer znaju da Predsednik drzave nema ovlascenje da poziva sudije da krse Ustav kome su dali zakletvu, a da takvo ovlascenje nema ni vlada jer je ona samo izvrsni organ i cak ako i daje odobrenje, takvo odobrenje (koje nije u saglasnosti sa postojecim Ustavom) nema bilo kakvu legalnu vrednost.

Naime, sudije na KIM, sda imaju samo jednu legalnu i legitimnu stvar da urade: da traze od Ustavnog suda da odredi legalnost akcije Predsednika drzave Srbije i njene vlade po ovom pitanju. Sve do tada, sudije na KIM moraju da nastave da rade kao do sada u skladu sa Ustavom.

Ili da daju ostavke, pa onda privatno mogu da budu zaposleni u bilo gde.
Preporuke:
28
1
32 četvrtak, 19 oktobar 2017 22:01
Tao
vUCKo ce sutra da paradira a i biće novi dan, pobede i oslobodjenja. Srbija se dramaticno naouruzala kaze tabloidni predsednik. Sada je jasno zbog cega je nakupio havarisane Mig-ove o narodnom trosku.
Preporuke:
16
2
33 četvrtak, 19 oktobar 2017 22:19
Molim vas
Da je skupština zaista narodna

da mi navedete JEDAN JEDINI primerak gde to postoji.
Antichka Grchka je imala DEMOKRATIJU, eksperiment je potrajao 57 godina.
Kad su gospodori shvatili da se stadu ne sme poveriti da donosi odluke koje bi mogle biti nekorisne za njihov interes, pronashli su "reprezentativnu" ""demoNkratiju"" koja tiranishe danas.
Interesi NARODA su dijametralno suprotni od interesa hohshtaplera, razbojnika i SVAkojakih krvopija.
Preporuke:
11
2
34 četvrtak, 19 oktobar 2017 22:29
...
Nisu oni dali odobrenje već naređenje a ako neće onda će ih na to "usmeriti" batinaši.
Preporuke:
17
1
35 četvrtak, 19 oktobar 2017 22:31
koi
@Slavomir Srpski

Da se nadovezem.

Apsurdno je i to ako su AV@comp naterani na ovo, jer je sve to krsenje i medjunarodnih zakona.

Tako je ocigledno, da ce se, na primer, poput Katalonije, pojaviti sve ovo kao problem onima koji sve ovo guraju. Uopste, ako kazu da se u medjunarodnoj politici radi o interesima, sta ako je, poput ovog slucaja, interes drpi i bezi, sto ne razmisljaju sta ako te stignu, a jaci su ?

Da zakljucim. To sto se sve dogadja jeste u ljudskoj prirodi, ali smo svedoci koliko je surovost slepa.
Preporuke:
8
1
36 četvrtak, 19 oktobar 2017 23:08
Šiptarsko zlo je naredilo (i uspelo) da rasturi Srbiju!
Sada se vidi još jasnije da su vlada, poslanici SNS/SPS, državni mediji i sve službe diktature saučesnici.
Preporuke:
25
1
37 četvrtak, 19 oktobar 2017 23:46
Gabrijel
Narod vec sest godina SA Vucicem gleda VELEIZDAJU i nije se podigao da ga ZAUSTAVI i KAZNI ZA VELEIZDAJU.

Zar ne vidite da se svima nama SMEJE U LICE i BEZ OPSTRUKCIJE IZDAJE KiM I SRBIJU u celini( i bahati se sa KiM kao da je to njegova babovina).
Preporuke:
21
1
38 petak, 20 oktobar 2017 00:39
Slavomir Srpski (3)
Samo da jos razjasnim sledece:

Naime, zelim da vidim zvanicni dokument Predsednika Srbije kao i zvanicni dokument vlade kojim naredjuju sudijama na KIM da krse Ustav.

Mislim da takvi dokumenti ne postoje, jer bi se i Predsednik i vlada zvanicno postavili izvan zakona i Ustava, pa je po meni ovo samo na recima. Dakle oni ODOBRAVAJU (nisam video da izdaju punopravnu NAREDBU) da neke budale (ako su sudije zaista budale) polazu zakletve ne-Ustavnom sitemu psudstva Pristine (zakletvu Taciju ili njegovom saborcu Haradinaju?). Time i Predsednik i Vlada peru ruke, bez da su formalno (osim neformalnog "odobravanja") prekrsili zakone, oim da su izrazili POLITICKU VOLJU.

Jedini koji bi onda bukvalno krsili Ustav bi bili suduje na KIM koji bi poslusali ova "odobravanja". Nadam se da vecina sudija na KIM nije toliko neskolovana i glupa.
Preporuke:
15
1
39 petak, 20 oktobar 2017 00:51
Slavomir Srpski (4)
Koliko vidim, ovo neformalno i nelegalno "odobrenje" Predsednika i Vlade da sudije na KIM izvsre veleizdaju Ustava (i svoje zakletve kada su postali sudije po Ustavnim zakonima drzave Srbije), jeste jedan politicki potez adresiranih mamuna na vrhu drzave. Bez legalnog dokumenta Vlade i Predsednika drzave kojim naredjuju sudijama da ucine ovaj akt, za majmune na vrhu drzave (prodane duse), ovo je samo jedan politicki rizik.

Stoga pada jasno u oci zasto je datum od Srede pomeren za Petak (kada ce halabuka oko proslave Migova na Batajnici) maskirati ovaj politicki potez veleizdaje na vrhu drzave.

Oni koji zaista mogu da izvrse veleizdaju bi bili nelojalne sudije na KIM sopstvenom Ustavu Srbije kojem su polagali zakletvu kada su postali zvanicni drzavni sluzbenici profesije Sudija.

Zaista bi bilo tragicno ako na KIM imamo samo nelojalne sudije, spremne da rade protiv sopstvenog Ustava, i da izvrse veleizdaju Srbije.
Preporuke:
21
1
40 petak, 20 oktobar 2017 01:13
Nele
... i šta se sada čeka, majku mu???
Priznao je krivicu pred svima, a vi se dvoumite, pa sada je valjda sve lakše. Samo podignite prijavu i pokrenite postupke.
I ne uzimajte za ozbiljno priče da je lud i da zbog toga ne podleže kazni, postoje rešenja i za takve slučajeve.
Preporuke:
14
1
41 petak, 20 oktobar 2017 01:13
Tradicija, ali i Božja pravda
Zatrti krvnika!
Preporuke:
13
1
42 petak, 20 oktobar 2017 01:37
AV
Do pred kraja veka,
što se mene tiče,
narod sa Kosmeta
me ne uzrujava.
Preporuke:
4
1
43 petak, 20 oktobar 2017 01:39
Boba
Pa naravno da će da radi za svoje a njegovi Srbi nisu, to vide svi sem Srba nažalost. Englezi imaju izreku ako kvače kao patka i izgleda kao patka onda jeste patka, prema tome u pamet se Srbi dozovite i shvatite da su nam podmetnuli kukavičje jaje koje i kvače kao albanci i izgleda kao albanac upravo da nas dokrajče i to ne samo Srbe na Kosovu - to je samo početak a kraj će biti pod šljivama na obroncima Beograda ako se ne osvesti narod.
I još nešto - džaba se u kvislinškoj Srbiji pozivate na ustav koji je parče toalet papira za ova mora se reći šljam na vlasti bez stida i obraza. Srbija je ukinuta 1944-e i lažnim referendumom proglašena lažnom republikom da je jašu svi umesto Srba.
Postoji istorijsko i narodno pravo koje ako mislimo da preživimo mora da se ima u vidu i ovakvima pokaže gde im je mesto. To pravo kaže da je Srbija monarhija i to će jednog dana mnogi shvatiti i dovesti dostojnog čoveka da predstavlja Srbiju umesto podmetnutih kukavičjih jaja koje je uništavaju.
Preporuke:
7
2
44 petak, 20 oktobar 2017 01:49
Broz naprednom nasledniku:
"Pa, nećemo se valjda držati Ustava kao pijan plota?"
Ne, pravićemo cirkus od "parlamentarizma", držaćemo se pljačke, smejati na tu temu i imati pravosuđe nezavisno skoro kao moja pudlica na povocu.
Preporuke:
10
1
45 petak, 20 oktobar 2017 01:58
Ima li ovde Srba?
Ne. Izgleda da su Rusi, njihove ekselencije ambasadori Konuzin i Čepurin poslednji časni Srbi. Svi mi ostali, samo smo već davno skuvane žabe. Čak nam je i kreketanje sve tiše. Sram nas bilo. Ovakvi i ne zaslužujemo da nas ima.
Preporuke:
9
2
46 petak, 20 oktobar 2017 02:22
Betelgeuse
Miki
Ma Vučiću daj odmah pokloni i Bujanovac,Preševo, Medveđu, Sandžak i Vojvodinu i tako da dobiješ Nobelovu nagradu za mir.
Konuzin : " Ima li ovde Srba ". Gospodine Konuzin u Srbiji nema Srba posle 5 oktobra.



Crno-crveni odradiše Kosovo! Gori ne postoje!

Ovo su Srbi PRE 5. oktobra. Najgori, najmračniji, najgadniji! Neljudi! Miloševićevci i šešeljoidi.


Od njih su jedino gori njihovi sledbenici,jer nemaju ni gram mozga, a glava im služi samo za češljanje.
Preporuke:
11
18
47 petak, 20 oktobar 2017 05:39
Ultravizitor
Kakav narod takva vlast. Izdajnički narod ima izdajničku vlast.
Preporuke:
10
1
48 petak, 20 oktobar 2017 06:40
Vucic dao odobrenje???
Vucic je izdao NAREDJENJE, ili sledi onih 45min. a I ostala kaznjavanja neposlusnih Srba. Znamo mi Vuciceve metode.
Preporuke:
11
1
49 petak, 20 oktobar 2017 07:25
Sarajevski dosije Šešelj Nikole Vojislav
Srbija , srpski narod nisu imali većeg neprijatelja u posldenjih trideset godina kao i njegovih lajt sledbenika.
Preporuke:
10
1
50 petak, 20 oktobar 2017 07:53
Ne klepeći nanulama
Ovakvo ponašanje ne postoji nigdje na planeti zemlji, postoji li u Srbiji i jedna institucija da ovog klipana zaveže u lance ???????????????????????????
Preporuke:
11
1
51 petak, 20 oktobar 2017 08:49
Fiona
Kakvo crno odobrenje, šta ti ima da daješ odobrenje, šta piše u ustavu bre? Za koga treba da sude naše sudije, za Republiku Srbiju ili za neke koljače, dozovite se pameti više!
Preporuke:
11
1
52 petak, 20 oktobar 2017 09:50
nenad
Narod veruej Vucicu!
Pricajte sta hocete!
Kosovo je velika Vuciceva igra. Njegovu strategiju ne razumete!
Preporuke:
4
8
53 petak, 20 oktobar 2017 10:08
Milan
Ako ovo nije otvoreno priznanje veleizdaje, onda ne znam šta jeste.
Šteta što nemamo državu pa da tužilaštvo reaguje...
Preporuke:
9
2
54 petak, 20 oktobar 2017 10:51
teletabis

"Što se mene tiče, dao sam odobrenje kao predsednik, a Vlada Srbije je posle današnje sednice dala odobrenje"


Što se mene tiče Tebe i vladu Srbije zabole d*** za Srbiju!
Preporuke:
6
1
55 petak, 20 oktobar 2017 11:26
Nikola
Nisi ti šraf (i kaže se vijak sveznajući)
Nego si klin u točku.
Preporuke:
6
1
56 petak, 20 oktobar 2017 14:37
Prestani svakog vdana da držiš govore, sram te bilo!
Dao si odobrenje, misliš da su svi pravnici ne- znalice i da neće pitati na osnovu kog zakona, naglasi član zakona, koji ti daje pravo da ti daješ odobrenja? Pa posle tebe još je i vlada dala odobrenje. Ti si uzurpator vlasti, katastrofa od čoveka, najgore je što te niko neće pitati, osim mene, ko si ti da daješ odobrenja sudijama, šta ti imaš sa pravosuđem druge države. Ili nije pravnik ili je mnogo glup pravnik, sredine nema. Prestani svakog dana da držiš govore, kako na otvaranju radionice nepalskih nudli (rezanaca) tako i na vojnom "prikazu", sram te bilo, od tebe ne može ni nu klozet da se ode, i tamo tvoja glava iskače iz šolje.
Preporuke:
8
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner